Oblasti služeb

Havní charakteristiky….

Očekávejte maximální flexibilitu a osobní zainteresovanost do úspěchu Vašeho podnikání.

Konkrétně…

Vždy na dosah, vždy s ochotou zhostit se jakékoli výzvy, sdílení odpovědnosti, koordinace postupů,…

Vedení účetnictví

Co oceníte?

  • možnost 100% elektronické komunikace
  • dlouholeté zkušenosti
  • naši ochotu a rychlost
  • dobrou cenu

Vedení účetnictví podrobněji…

Správně vedené účetnictví (dříve podvojné účetnictví) je zákonnou povinností pro obchodní společnosti či fyzické osoby s ročním obratem nad 25 milionů či registrované v obchodním rejstříku.
Kvalitní účetní služby vám dávají jistotu, že jsou vaše daně v pořádku, že máte přehled o ekonomických výsledcích své firmy.

Nabízíme vedení účetnictví našimi profesionáli s dlouholetou zkušeností účtování v různých oborech podnikání. Spolehnout se můžete na správné vedení účetnictví dle aktuální legislativy, na  rychlou a vstřícnou komunikaci, na přizbůsobivost vašim potřebám a absolutní diskrétnost.

Účetnictví vedeme na ekonomickém programu Pohoda.

Nabízíme též zastupování při jednání se všemi úřady státní správy.

Kompletní nabídka služeb poskytovaných v rámci vedení účetnictví

  • vedení hlavní knihy, účetního deníku a analytické evidence
  • evidence závazků a pohledávek, saldo, evidence majetku
  • zpracování bankovních a pokladních dokladů, kontrola úhrad
  • možnost importu dat z internetových obchodů
  • možnost importu dat bankovních výpisů či faktur
  • tiskové a přehledové sestavy
  • závěrkové operace – uzavření roku stávajícího, navedení počátečních stavů
  • zpracování účetní závěrky – výkaz zisku a ztrát, rozvaha a příloha k účetní závěrce
  • kompletní cash flow
  • sestavení daňového přiznání k dani z příjmů
  • zpracování daňového přiznání k DPH a povinné evidence
  • vedení záznamní povinnosti k dani z příjmu a ostatním daním
  • odeslání uzávěrky do sbírky listin u Obchodních rejstříků
  • možnost evidence středisek či zakázek
  • vyplnění dotazníků statistických úřadů

Zpracování mezd podrobněji…

Zajišťujeme spolehlivé zpracování mezd pro firmy v Praze, ale i na území celé České republiky.  Máte zaměstnance či pracovníky na dohody? Chystáte se je přijmout? Nevíte, jak na pracovní smlouvy? Využijte služeb našich odborníků.

Vedení mzdové agendy zahrnuje:

  • zpracování měsíčních mezd vč. rozeslání přehledů na zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
  • přihlašování, odhlašování zaměstnanců
  • roční zúčtování daní z mezd u FÚ
  • zastupování u kontrol SP a ZP
  • vedení mzdové agendy vždy v souladu s aktuálními normami
  • vyřízení všech souvisejících administrativních povinností,  potvrzení a žádostí

Využitím moderního softwaru pro zpracování mezd jsme schopni rychle reagovat i na výrazné změny v zákonech a prováděcích předpisech. Obraťte se tedy na nás a svěřte zpracování mezd odborníkům.

Snižte náklady ještě víc a využijte i externího vedení účetnictví nebo daňové evidence.

Zpracování mezd

Co oceníte?

  • možnost 100% elektronické komunikace
  • dlouholeté zkušenosti
  • naši ochotu a rychlost
  • dobrou cenu

Poradenství při zakládání firem

BenefitAdded nabízí klientům kompletní podnikatelský servis.

Spolupracujeme s  notáři, právníky,  daňovými poradci.

Poradenství podrobněji…

Založení obchodní společnosti je dnes relativně snadné, ale má i svá úskalí.  Proto je moudré se předtím poradit se zkušenými odborníky, kteří poradí, doporučí či zařídí jednání s úřady či vyřízení potřebných dokumentů. Věřte, že dobrá rada umí ušetřit čas i peníze.

Nabízená pomoc při založení firmy:

  • Příprava potřebných listin, včetně zakladatelských dokumentů společnosti
  • Možnost pronájmu sídla v Praze od 6 tisíc/rok
  • Zastupování klienta při jednání s úřady – živnostenský úřad, finanční úřad
  • Zařízení živnostenských listů
  • Podání návrhu na zápis společnosti do obchodního rejstříku
  • Registraci nové společnosti u finančního úřadu k dani z příjmů právnických osob event. k dalším daním

Jsme týmem lidí s vysokou vnitřní integritou, o kterou se můžete opřít.

Vnímate-li potřebu dalšího přidaného benefitu pro Vaše podnikání, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či emailem.

Daňová evidence pro podnikatele

Co oceníte?

  • naši 100% spolehlivost
  • dlouholeté zkušenosti
  • naši ochotu a rychlost
  • dobrou cenu

Daňová evidence podrobněji…

Daňovou evidenci vedou podnikatelé (OSVČ, svobodná povolání), kteří  chtějí uplatnit výdaje podle skutečnosti, nikoliv paušálem. Daňová evidence slouží k výpočtu daně z příjmu fyzických osob. Mimoto poskytne přehled o vašich financích.

Nabízíme vedení daňové evidence  profesionáli ze společnosti Benefit Added. Spolehnout se můžete na poctivou a rychlou práci, vstřícné jednání, přizbůsobivost vašim potřebám a absolutní diskrétnost.

Daňovou evidenci vedeme na profi účetním softwaru Pohoda či Účto Tichý a Ježek.  Nabízíme též zastupování při jednání se všemi úřady státní správy.

V rámci vedení daňové evidence nabízíme

  • zpracování bankovních a pokladních dokladů
  • vedení peněžního deníku
  • evidence závazků a pohledávek, kontrola úhrad
  • faktury vystavené a přijaté
  • tiskové a přehledové sestavy
  • závěrkové operace – uzavření roku stávajícího, navedení počátečních stavů
  • sestavení daňového přiznání k dani z příjmů, k DPH
  • přehledy pro OSSZ a zdravotní pojišťovny
  • zpracování silniční daně včetně podání
  • možnost podání přes datovou schránku