Havní charakteristiky….
Očekávejte maximální flexibilitu a osobní zainteresovanost do úspěchu Vašeho podnikání.
Konkrétně…
Vždy na dosah, vždy s ochotou zhostit se jakékoli výzvy, sdílení odpovědnosti, koordinace postupů,…
Vedení účetnictví
Co oceníte?
- možnost 100% elektronické komunikace
- dlouholeté zkušenosti
- naši ochotu a rychlost
- dobrou cenu
Vedení účetnictví podrobněji…
Správně vedené účetnictví (dříve podvojné účetnictví) je zákonnou povinností pro obchodní společnosti či fyzické osoby s ročním obratem nad 25 milionů či registrované v obchodním rejstříku.
Kvalitní účetní služby vám dávají jistotu, že jsou vaše daně v pořádku, že máte přehled o ekonomických výsledcích své firmy.
Nabízíme vedení účetnictví našimi profesionáli s dlouholetou zkušeností účtování v různých oborech podnikání. Spolehnout se můžete na správné vedení účetnictví dle aktuální legislativy, na rychlou a vstřícnou komunikaci, na přizbůsobivost vašim potřebám a absolutní diskrétnost.
Účetnictví vedeme na ekonomickém programu Pohoda.
Nabízíme též zastupování při jednání se všemi úřady státní správy.
Kompletní nabídka služeb poskytovaných v rámci vedení účetnictví
- vedení hlavní knihy, účetního deníku a analytické evidence
- evidence závazků a pohledávek, saldo, evidence majetku
- zpracování bankovních a pokladních dokladů, kontrola úhrad
- možnost importu dat z internetových obchodů
- možnost importu dat bankovních výpisů či faktur
- tiskové a přehledové sestavy
- závěrkové operace – uzavření roku stávajícího, navedení počátečních stavů
- zpracování účetní závěrky – výkaz zisku a ztrát, rozvaha a příloha k účetní závěrce
- kompletní cash flow
- sestavení daňového přiznání k dani z příjmů
- zpracování daňového přiznání k DPH a povinné evidence
- vedení záznamní povinnosti k dani z příjmu a ostatním daním
- odeslání uzávěrky do sbírky listin u Obchodních rejstříků
- možnost evidence středisek či zakázek
- vyplnění dotazníků statistických úřadů
Zpracování mezd podrobněji…
Zajišťujeme spolehlivé zpracování mezd pro firmy v Praze, ale i na území celé České republiky. Máte zaměstnance či pracovníky na dohody? Chystáte se je přijmout? Nevíte, jak na pracovní smlouvy? Využijte služeb našich odborníků.
Vedení mzdové agendy zahrnuje:
- zpracování měsíčních mezd vč. rozeslání přehledů na zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
- přihlašování, odhlašování zaměstnanců
- roční zúčtování daní z mezd u FÚ
- zastupování u kontrol SP a ZP
- vedení mzdové agendy vždy v souladu s aktuálními normami
- vyřízení všech souvisejících administrativních povinností, potvrzení a žádostí
Využitím moderního softwaru pro zpracování mezd jsme schopni rychle reagovat i na výrazné změny v zákonech a prováděcích předpisech. Obraťte se tedy na nás a svěřte zpracování mezd odborníkům.
Snižte náklady ještě víc a využijte i externího vedení účetnictví nebo daňové evidence.
Zpracování mezd
Co oceníte?
- možnost 100% elektronické komunikace
- dlouholeté zkušenosti
- naši ochotu a rychlost
- dobrou cenu
Poradenství při zakládání firem
BenefitAdded nabízí klientům kompletní podnikatelský servis.
Spolupracujeme s notáři, právníky, daňovými poradci.
Poradenství podrobněji…
Založení obchodní společnosti je dnes relativně snadné, ale má i svá úskalí. Proto je moudré se předtím poradit se zkušenými odborníky, kteří poradí, doporučí či zařídí jednání s úřady či vyřízení potřebných dokumentů. Věřte, že dobrá rada umí ušetřit čas i peníze.
Nabízená pomoc při založení firmy:
- Příprava potřebných listin, včetně zakladatelských dokumentů společnosti
- Možnost pronájmu sídla v Praze od 6 tisíc/rok
- Zastupování klienta při jednání s úřady – živnostenský úřad, finanční úřad
- Zařízení živnostenských listů
- Podání návrhu na zápis společnosti do obchodního rejstříku
- Registraci nové společnosti u finančního úřadu k dani z příjmů právnických osob event. k dalším daním
Daňová evidence pro podnikatele
Co oceníte?
- naši 100% spolehlivost
- dlouholeté zkušenosti
- naši ochotu a rychlost
- dobrou cenu
Daňová evidence podrobněji…
Daňovou evidenci vedou podnikatelé (OSVČ, svobodná povolání), kteří chtějí uplatnit výdaje podle skutečnosti, nikoliv paušálem. Daňová evidence slouží k výpočtu daně z příjmu fyzických osob. Mimoto poskytne přehled o vašich financích.
Nabízíme vedení daňové evidence profesionáli ze společnosti Benefit Added. Spolehnout se můžete na poctivou a rychlou práci, vstřícné jednání, přizbůsobivost vašim potřebám a absolutní diskrétnost.
Daňovou evidenci vedeme na profi účetním softwaru Pohoda či Účto Tichý a Ježek. Nabízíme též zastupování při jednání se všemi úřady státní správy.
V rámci vedení daňové evidence nabízíme
- zpracování bankovních a pokladních dokladů
- vedení peněžního deníku
- evidence závazků a pohledávek, kontrola úhrad
- faktury vystavené a přijaté
- tiskové a přehledové sestavy
- závěrkové operace – uzavření roku stávajícího, navedení počátečních stavů
- sestavení daňového přiznání k dani z příjmů, k DPH
- přehledy pro OSSZ a zdravotní pojišťovny
- zpracování silniční daně včetně podání
- možnost podání přes datovou schránku